Magyaramaal3
Csak el Saródból!
I.: UV-ból is megárt a sok? Ezen most ne vitázzunk a lényeg, hogy egy ideig nem közlök UV-s képet- tessék hát hosszú ideig csodálni ezt a Barros téri tablót!
II.: Csütörtök, 14:25 ( nagyszám, leolvasható az állomás órájáról ). Dízelek három vágányon.
III.: Az elsőn az uzsari jendro piheg- dorombol- brekeg- morcog- majd indul.
IV.: A kettőn az égervári személy csörgővel.
V.: A haton a Saród-Szuhog személyvonat jendroja.
VI.: A négyre betol a bóllyai személy ( zetor álltal).
VII.: Máris iszkol Ukóny fele.
VIII.: Navégre! Befut a szerb-cseh nemzetközigyors, persze a huszonhatos gyíkkal.
IX.: Hangulatkép egy másodosztályú kocsiból ( belföldi ). Érdekes ez a kevert IC-By jelleg, de nekem tetszik!
X.: Kép a vonat hátuljából: térközőrhely Kozáki és Saród között.
XI.: Csekéj negyven perc múlva Ukónyra érünk. Dromedár, csörgő, pupos, mind-mind teherrel!
XII.: Újra közvetítés a vonat hátuljából! Egy BDt-ből vezetett csörgő-inga húzott el Ukóny ( Bölényes ) fele.
XIII.: Szili búg gyorsvonati szerelványével Bóllya-Molnárik fele. Figyelem! Bár tudom hogy a fűtőház Molnárikból nyílik, én mégis a csúti kijárat felé helyeztem dispecerban, aki ismeri a programot, tudja miért.
XIV.: A Bajna-Igócsaród keskennyomközű vasút (18) vonatból fotózva: Mk49 teherrel.
XV.: Bilinye. Mindkét vágányszomszédunkon nemzetközi gyors áll!
XVI.: Búcsú az expresztől, nézzük mit tud Ulka...
XVII.: Az állomás előtt itt is villamosringlispiel fogad minket: ICS az egyes viszonylaton,
XVIII.: ezt a mukit pedig valószínüleg Ilona-tér kocsiszínbe küldik, ICS fogóvázakkal.
XIX.: Az ötös végállomása, éppen egy csatolt torpedó (18+1801) fog vissza.
XX.: Mögüle pedig előtűnik egy Ht(mármint fiktovi Ht): 2005!
XXI.: Úgylátszik mengy is béfele a kocsiszínbe- most látom csak, 2004 a hátsó kocsi!
XXII.: Azért van aki maradt a vonalon: 2008+2009 viola utcai megéllónál, a szomszédos vágányon szili megy Péterivarsányra (persze lehet, hogy csak Bélesre.
XXIII.: Együttállás Fenyves téren! 2008+2009; 2010+2011 (a legmagasabb pályaszámú Gt, amit holnap leszálítanak Fiktovnak, bónuszként a vegyeshasználatú vágányon M44-603, nehéztolatva.
XXIV.: Torpedó- Ht együtállás UJG-sorompónál. ( Egyébként minden ulkai villamos UJG-gyármány!).
XXV: Birodalmi pályamunkás, UJG-szabadalommal védett, XXI. százai bengáli, a "9" viszonylaton (2007 psz.).
XXVI.: UJG-ből Bzmot-601, pályamunkás buzenka. Mi ez apályamunkás jelző? Az UJG az elhanyagolt állapotú városi ( nagypanel)- ill. nagyvasúti pályák használható állapotban tartása érdeképen hozta össze ezt a sorozatot. Utsszállítás közben elvégzik a vágány fekszintkorrigálását, nyomtávszabályzását (Esetlegesen sínszálhézagot is csökkent).
XXVII.: Ulka-rendező, gigantok, szergejek, csörgők, puposok, bobók ( minek e királyi többesek? összesen hét mozdony van a képen!).
XXVIII.: Péterivarsány felől gyorsvonat halad át a harmadikon.
XXIX.: Függény felől M40-127+3Bhv halad be.
XXX.: Bobó szalasztgat.
XXXI.: Bz gördül be, irány Függény!
XXXII.: Vekerden kereszt, gorsítottnehézolatóteherrel ( M31+hat kocsi).
XXXIII.: Herczegfalv, a megállóba begördül Bz-nk. (fotómegállás).
XXXVI.: A szántai erdőben. Engem a Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút Epreskert- sorompó közti eredi pályájára emlékeztet.
XXXV.: Függény, az utolsó egymillió nohabparadicsom egyike. M61-029 indul gyorsvonatával Kuliszáron, Rónán át Böröngdre.
XXXVI.: M61-007, Böröngdről indult, Darvazsdra tart.
XXXVII.: Kis Bzmot a nagy Nohab mellett.
XXXVIII.: Csörgő indul Fiktovba ( de mi maradunk, esténket a Kétcsöveshez címzet MAÁV-fogadóban töltjük.
XXXIX.: Szállásunk másnap reggel, a felkelő nap fényében.
XXXX.: Csörgőnk öt By-al türelmetlenü dübörög.
XXXXI.: Reggeli kereszt Sokáld két vágányán, a sükködi gyorssal ( tizenhatos nohab a vonóerő ).
XXXXII.: Csúcs Fényesvágást, csörgő, csörgő, MD, pupos.
XXXXIII.: Mármegint nohab: M61-017 teherrel.
XXXXIV.: Pupos indul Drőzs-Kisbégre,
XXXXV.: Egyik csörgő fiktov-Nyugatiba.
XXXXVI.: A másik bozsókdra tart.
XXXXVII.: MD indul Függényre.
XXXXVIII.: Függény felől M61-006 érkezik, mögötte a Fiktovnak leszállítandó 275 drb. Ht első tizenkét példánya (2100-2111), egyenként pőrére rakva.
XXXXIX.: Drőzs-Kisbégről is megérkezet az utolsó zizenkét G2 (2510-2519). Pupos álltal vontatva.
L.: Mármegint együttállás. Mi az MD-vel iszkolunk...
LI.: Fiktov-Káposzásra.
LII.: Bevárjuk a két tehervonatot. Előbb a pupos érkezik, kereszez egy csörgővel.
LIII.: Továbbindul.
LIV.: F+Ep Káposztás-MAÁV előtt. Ez az utolsó ilyen képem?
LV.: Szent István úton Ik280T-t várunk.
LVI.: És meggyütt! Mögötte Et+Et keresztezi az utat. Amíg héllyalmási sorompóhoz érünk, elmerengnék egy kicsit... A Szent István úti, bátori úti sínelveszejtésoka nem a VB-k álltal emlegettett "villamosfóbia" álllt. Hanem Belvárossal próbálták összekötni a külső városrészeket ( olyképp, hogy ne Köröi csoma tér legyen az egyetlen Belvárosi központ). Ez villamossal a szűk utcák miatt nem ment. Maradt a troli. Ennyi.
LVII.: Ilyen gyorsak lettünk Volna? A nohab még csak most közeledik!
LVIII.: ünnepi pillanat: az első tizenkét Ht befordul fiktovi honos kocsiszínjébe (azaz héllyalmásba).
LIX.: Most pupos Közeledik Déli-delta felől.
LX.: Pupos a váltón.
LXI.: A huszonkét villamos lepakolása után a szerlvények hazatérnek a MAÁV hálózatára... de így?!
LXII.: Előbb Pupos dugja ki orrát (van is mit!) Héllyalmás kocsiszínből.
LXIII.: Púpos tíz pőrével G mellett.
LXIV.: F+Ep mellett.
LXV.: Befordul MAÁV-Keletibe ( nem, nem a csarnokoba, utasként).
LXVI.: Nohab Fitov- I.ker. Széchenyi úton, villamosok melett.
LXVII.: Még egy kép. Köszönet Tresik Józsefnének, erkélye rendelkezésünkre bocsátásáért!- Ezzennel kilyelentem, hogy eme két kép minden jogdíja Tresik Józsefnét, és mindenkori örököseit illeti!
LXVIII.: Lám-lám! a nohab is befordul MAÁV-Keletibe, kérem a T. olvasót, hogy ön is forduljon ki az oldalamról!
VÉGE!
|