Fiktov10
Avagy sok utolsó éssok első...
A saródi túránkról val hazaérkezésünkkor látott Fiktovba érkező G2-k, Ht-k már másnap forgalomba álltak, így megintcsak igénybevevődött jónéhány villamosbarát állóképessége ( ezen sorok írójának személye szerint csupán annyi ideje volt, hogy kiválsa függényben föladott holmiit, s szállására szállítsa). Járművészetről egyébként csak anyit, hogy a négyesről, ötösről lekerülő Et-k: 1500-1509; 1520-1539; 1580-1599; 1670-1699, összesen: 70db. selejtezésre kerülnek (kiv: 1500-MUZ, helyette: 1648; 1508-bánya, helyette: 1646; 1509-bánya; helyete: 1647). Az Ep-k közül: 5900-5914 és 6065-6069. Kivételek: 5900-MUZ, helyette: 6020; 5908-bánya, helyette: 6007; 5909-bánya, helyette: 6008; 6069-MUZ, helyette: 6009. Így az egyesen az alábiúj hármasok jönnek létre: 1644+5908+1645; 1508+5909+1509; 1500+6069+1919. A kettesen pedig: 1700+5900. Ezekkel szinte össze ís álltak a múzeumi szerelvények, egyetlen kivétel: 1634+1655.
I.: Utolsó villamos (1784+5979) fordul a Gőz utcába (19:21).
II.:Utolsó találkozás a végállomáson. Holnap már a Kazinczy utcánál találkozhatnak ( a gyászkeretes tábla: "6: állomás tér- Kádárdüllő MAÁV"..
III.: F+Ep pózol Héllyalmás-MAÁV felvételi épülete előtt.
IV.: Utolsó kanyar be a Füst utcába,-
V.: és ki onnan.
VI.: A hatosok innentől kezdve egyenesen gurulnak tovább a Kosztolányi Dezső úton.
VII.: F+Ep, immáron körösi Csoma téren hurkol.
VIII.: az utolsó Et+Et (1676+1677) elindul MAÁV-Nyugati elől.
IX.: Utoljára a Nepomuki Szt. János szobor előtt (gyászkeretestábla: "4: Et+Et").
X.: Hoppá, egy G2! Nem nagy művészet-már hetek óta forgott itt öt ( ma meg már 7).
XI.: És az Erzsébethíd hídfőjén elhelyezett villamosvégállomás előtt.
XII.: Kalotaszeg utca.
XIII.: Kohó utca, itt ágazik ketté az északi Druska-villamosösszekötőhíd.
XIV.: Északi Druska-villamosösszekötőhíd.
XV.: Kalács utca.
XVI.: Színház tér.
XVII.: Rezeda tér.
XVIII.: Beetoven tér. Emberek, az utolsó Et+Et-s vonal!
XIX.: Zöldlomb utca,
XX.: Soó Rezső tér.
XXI.: Szarvas-sarok.
XXII.: Ady Endre utca.
XXIII.: Naumann János utca, elégazás. az utolsó Et+Et bevárja az ellent.
XXIV.: Utoljára robog Et+Et a Radnóti Miklós úti egyvágányos vonalon.
XXV.: És Simonyi Károly téren.
XXVI.: Helyét már átadja teljesen a G2-nek. 2519 már hosszabb ideje pihen a volt kocsiszín előtt.
XXVII.: 1676+1677 immáron üvegek nélkül kullog a Radnóti Miklós úton.
XXVIII.: 2519 a gyászkeretes tábla szerint:"4: MAÁV-Nyugati- Simonyi Károly tér".
XXIX.: Immáron az utolsó vilamos is végigballag a Radnóti Miklós út legkülsőbb szakaszán.
XXX.: 2518 már Ady endre utcába fordul be. Már látszik a második vágány!.
XXXI.: G2 Fazekas Mihály utcában.
XXXII.: G2, F+Ep egymás mellett.
XXXIII.: És ím elérte MAÁV-Káposztást.
XXXIV.: És elérkeze az 23:15; 1799+5994, a mai est egyik főszereplője, jó modellhez híven, mozdulatlanul állja a hosszan exponáló fotósok megörökítési ágyának végét- Soó Rezső téren.
XXXV.: Utoljára fordul be Neumann János utcába Radnóti Miklós útról.
XXXVI.: Utoljára MAÁV Kádárdüllő előtt.
XXXVII.: Persze itt is vár egy szóló Ht (2100).
XXXVIII.: Jelképes üvegátadás.
XXXIX.: az első Ht Marconi úton.
XXXX.: Szerelvényünk 9-re üvegez át Ady Endre utcai megállóban.
XXXX.: Zölddió utca.
XXXXI.: Utolsó 9-es Káposztás-MAÁV on.
XXXXII.: Telek utca.
XXXXIII.: Erzsébettelepi-temető, végállomás.
XXXXIV.: Az utolsó kilences ötösre üvegez át.
XXXXV.: Utolsó Et+Ep+Et Medve téren.
XXXXVI.: Ht, Körösi Csoma tér.
XXXXVII.: Szinház tér.
XXXXVIII.: Beetoven tér.
XXXXIX.: Soó Rezső tér, búcsúzz oldalomtól!
VÉGE! |