Fiktov17
Kádárdüllő szép új pályája
Mint már utaltam rá, ma, szeptember 23-án szombattól újra Kádárdüllő MAÁV-ig járhatnak a hatosok. Mivel a végálloms újra hurok lett, így visszatérhettek a szóló Ht-k. Lévén azonban szombat, a hatosok nem körssy Csoma térig, hanem Enrédytelep MAÁV-ig. Nézzük csak, hova.
I.: Hogy csigázam a kedélyeket, Endrédytelepen kezdem a belyárást. Köles utca. Szemben a forgalomban. Ez azonban még csak a hármas F+Ep-je.
II.: Ez viszont már 2103 a hatoson.
III.: Iskola utca, előbb egy Ep távlodik a ketesen,
IV.: A hármas F+Ep-je.
V.: 2*3=6. Az egyenlet teljesül. Csak jó helyre kell állni. Másik egyenlet: 6=2100.
VI.: A kitérő. Vártunk benne egy F+Ep, 2111 együtállást.
VII.: A kikanyarodó kettesből már csak a pótja látszik, mögötte már látszik a hatos 2008-ja.
VIII.: Hármas s 2101 az állomás előtt.
IX.: Sorompó utca, 2103. Mennyi időt is kell várni, míg hátul elment egy keskenygokart.
X.: Bábes viktor útján egy 2100 száguld vélünk szemben.
XI.: És a jég utcában, ugyanez.
XII.: No ez már Neumann János utca, az új vágány. Egyszerre 2111; 2101 s egymással szembe. Eddig ez se fordult elő nagyon gyakorta.
XIII.: 2101 Marconi parkban. Szép. Most állhatok neki új kedvenc megállót keresni.
XIV.: Beke Manó úti életkép,
XV.: És Bíró út.
XVI.: Ez pediglőn a végállomás. Háttérben a MAÁV megunhatatlan Fiktov-Kádárdüllő állomása.
XVII.:Ni, a Salak utcában még megvan a vágány, de felete a drót már lebontva.
XVIII.: Neumann János utcában rövid darabon csattornászás okán felbontva.
XIX.: Czukor téren a delta egykori helye rendezésre került. Háttérben 2003.
XX.: Visszatekintve a megállót már elbontották,
XXI.: De egy emléktáblát azért kiraktak- a ház lakói.
XXII.: Az újrahurok. Lessz ez még szebb is!
XXIII.: Kádárdüllő vén bakterja leeresztette a sorompót. Vajon mi jön?
XXIV.: Kínálati vágányok. Mondjuk az a szergelyes teher megtenné a hetediken. De az a C-peron mellett pihenő Tgvnh igazán kedvemre volna.
XXV.: Sajnos azonban ezen a szombaton sem teljesül a VB minden állma. Valami halad az ötön.
XXVI.: Valami gép. Innen föl nem ismerem. Csak nem gorilla? (Biztos Bölcsérnél tört be az országba, s idáig gurult...)
XXVII.: A peron mellett kérem, egy cickány. Ezt is megértem, cickányt fiktovban!. Úgy látszik, lassan kezd lábadozni legújabb gyermekbetegségéből az a tíz aszinkronmotoros gép. Mit ne mondjak, négy-öt évesek, még tényleg csak gyerekek, és egyébként is elsők (hacsak nem tekintek V45-201-re, a világ legsebesebb tolatógépére). Node micsoda elsők is ők? Tömegben mindenképp- szinte túlszárnyalják a dromedárokat. Igaz vakondokot már nem. Bóllyára is csak nehezen engedték be őket. Node legalább kevesebb dromedár megy át a hídon.
XXVIII.: Az útátjáróban már kezdett százhúsz fele gyorsítani a hatos (mert ez az oldal idáig a hatosokról szólt).
XXIX.: Ha már itten járunk: ciunojn,
XXX.: és IK cvájhundert-áhtszih a Görgey Arthur körutcán. Előbbi a 112-n, utóbbi 102-n.
XXXI.: Fonó utcai átjáró mit der wohlbekanttes TVGnh. A háttér már a városhatár.
XXXII.: Majd kis séta után teljesült legtitkoltabb vágyunk is: M62-147 teherrel, Radnóti úti sormpó. A fokozások után pedig következik
XXXIII.: eme oldal legkihagyhatatlanabb képe: csörgő dől be az Akarattya utcai ívben. Tanulságos szombatunkat megörökítő oldalunknak ezzel
VÉGE! |