fiktov19
Reggel dél, délután észak
Szerda reggel elég kényelmesen el vagyunk eresztve, így van lehetőségünk egyre s másra. Azonban a lehetőséggel való élésért cselekedni is kell. Jelen esetben közelítőleg hétkor hátrahagyni
I.: Lomb utcai kollégiumomat, előtte 1744+5954-el. És inkább
II.: Vécsey-kitérőnél fotózzam 2117-et (Endrédy telep felé) s háttérül megelégedtem avval a vacak csörgős gyorssal (képaláírás NOHAB-imádó modorban). Idáig persze megvan a két vágány,
III.: Csak kijjebb nincs meg, valami párszáz méter hosszban, addig is, míg 2117 érkezik, s 2112 indult MAÁV-Endrédytelep elől (mint látjuk, ez is vagy egy perce lehetett), gyönyörködtem kissé a rendezőt megszálló szöcskékben. Ha majd elvonulnak, jönnek a mukik.
IV.: Színház tér. A H-k kezdik elnyomni az F+Ep-ket. a következő támadást előrreláthatóan a 2A-n fogják végrehajtani.
V.: Állomás tér. Villamos búcsúzott, vágányok, troli maradtak, Brahi még csak közeleg.
VI.: Fiktov-Héllyalmás állomás. Itt csak ilyen vack, nohabos-dromedáros-gigantos-szilis képeket lehet csinálni.
VII.: Esetlegesen szöcskét- csörgőt- piroskát fotografálhatunk. Tiszta unalom.
VIII.: Végszükség esetére Bzmot. Mi persze csak erre vártunk. S vajh, hova is mentünk? No, kitalálják?
IX.: Bizony, bizony. Ha egy gyévista egy kis hazaira vágyik, nem rohan egyből az ETEV-re (úgyis rohanni kell majd mindjárt), hanem letüdőzi a kisantant csodák füstjét. (Nem mindegy Sztudénka-é, avagy móc?) Mezeimetró csattog sac 60km/ó-val Istvándi-Kitaibel utca felé.
X.: Mi viszont Kosaras- Akác út fele futottunk, s így még elkaphattuk a kivonuló iskolavonatot. Pft-TGVnh hangulat. Bár az ütközőt borító fehér tok ingavonati előírás (volt).
XI.: Mazsola, egy kocsival el, s mi is,
XII.: mert a bányászvonatot is le szertnénk kapni a Zemplén Győző utca utáni nyílt fejtésben. Az ikarusz bónusz.
XIII.: Kendő utca megálló. Végül is az FKV döntése értelmében- nem elfogadhatatlanul- csak két új földalatti megállót építenek. Itt, és a végállomáson. A fejtés már kissé továbbhaladt, de PánCél50 csak idáig hozta el Béder ex sánthai kocsiját. Érdekes megfigyelni
XIV.: miképp is szállhatnak alá az iskolások. Erre tényleg illik a jelmondat: "ez a megáló csak felszálló". Merthogy csak reggel közlekedik személyszállító vonat.
XV.: Személyszállító vonat szilivel. Délgyártelep és Kádárdüllő közt.
XVI.: Továb sétálván a Kassák Lajos utcán. Teheregyütállás esete fog fenn (csörgő, szili. Nem vagyok frankomán, de kedvenceim.)
XVII.: Kádárdüllő bejárat. visszatekintve még egy pillantás a fűtőházra.
XVIII.: Csörgő felénk By-okkal. Talán kedvenc kocsiim.
XIX.: Gigant teherrel, szöcske csak úgy gépként.
XX.: kádárdüllő álomásra sajnos nem épp a legjobb a rálátás, de azért nincs ok a panaszra. A kínlat mindenképp okot ad a bizakodásra.
XXI.: Ni, ez a gigantos gyors is épp belefért a kerítések közé!
XXII.: Hetes cickány is láthatóan fölgyógyult,ezzel a nemzetközivel már hazas is küldték.
XXIII.: Mire nem fanyalodik néha a VB... ZIU9 Kádárdüllőn, a Popov utcában.
XXIV.: Ikarusz, ugyanitt. S
XXV.: megint csak ZIU Hopcság-MAÁV előtt. Ja, és az FKV autó- és trolibusz garázsa mellett.
XXVI.: Piroska Hopcságon,
XXVII.: és Egyetem állomáson.
XXVIII.: Szöcskevadászat Egyetem állomás váltókörzete mellett. A szöcske mejdnem kiugrot a képből, de a háttérben a sziliinga említést érdemel!
XXIX.: Kicsit sem nehezebb teherelegy, de most giganttal.
XXX.: Népkert-ETEV. Rocket. erről most eszembe jutott egy szovjet vicc. De megkímélem esetlegesen előforduló olvasóimat.
XXXI.: Délután, Tüzértelep-ETEV.
XXXII.: Pillantás a hídról. A Bzmot utasokat szed az ötön. Az ETEV felljáró alatt valami közeleg.
XXXIII.: A kettőn meg szöcske kocsirendezkedik.
XXXIV.: Az állomás előtt az új rend. Szólóháték, egy előre-egy hátra, F+Ep a hármasom jut már csak szóhoz.
XXXV.: Az előre álló 2113 Ht Körösi csoma tér fele el, a háttalálló 2123
XXXVI.: deltázni kezd.
XXXVI.: És folytatja a deltázást. A hármas négy kocsinnyi kéttengelyese már odébb is áll.
XXXVII.: 2115 Vécsey kitrő mentén, a rendezőn a mukik az urak.
XXXVIII.: Vécsey kitérőt már megjártuk, következzék hát Távírász utca, 2123.
XXXIX.: Bajnok utca, 2116.
L.: régi reflexek? Suszter kitérőben 2115 és 2117.
LI.: Németh László utca, 2112.
LII.: Arany Dániel utca. 7102-es puli és még három másik. Két tehervonat.
LIII.: Rezeda tér. előtérben 2116, háttérben valamelyik elsőpakos (bár ez persze nem teljesen biztos. De általános szabálynak elfogadható).
LIV.: Kosztolányi Dezső út, hol keresztez a Gőz utca. Régente keresztbe is ment itt a villamos, de fordulgattak be északról, délről. mikor honnan. Most álmát alussza. De még nem aszfalt-takaró alatt.
LV.: Kalács utca, két Ht.
LVI.: Valahol pekár utca fele. A hármason még efpluszepé, de a hatoson már háté.
LVII.: Maga a Pekár utcai megálló, 2115.
LVIII.: Kőrössi csoma tér, a hurokban a rend hosszú ideig ez marad. Ht:G 2:1. No igen. A szólóhházásnak szükséges feltétele a mindkét végi delta avagy hurok. Inkább az utóbbi. Éppen ezért hétvégéken a hosszú 71-es helyett esetleg a négyesen forognak majd. De hol is forognak majd az I-k? Mert mostanában még csak
LIX.: 2300 próbázgat az egyesen. Erzsébet híd,
LX.: MAÁV-Keleti pályaudvar előtt. Azok az ovális ablakok az ajtókon, mesések, nemdebár?
VÉGE!
|