Fiktov13
Épülő és szépülő második vágányok.
Figyelem! Most látható képeim különböző időpontokban készültek! (Na mostaztán megmondtam! Egy ember, egy pillanatban csak egy képet készíthet!)
I.: Ünnepélyes pillanat, ezenel hivatalosan is végigmegy az első villamos az Erkel utca istvándi temető- Postás tér közti újonnan épített második vágányon.
II.: Bárhog is nézem ez balra-hajts!
III.: A végállomásba nem piszkáltak bele, csak beiktattak egy váltót.
IV.: Ez még mindig balra hajts!
V.: Istvándi temető fele a régi "dozátorvágány"t használják a kocsik. Kifele pedig az új nagypanelen, az autókkal egy irányba. (Azazz ezért nem jobra-hajts- hiszen akkor eljátszanák ugyanazt, mint a 43-as villamos csinált a "Hárosi szűkületben".
VI.: Postás tér, a sínek egymást orrunk előtt metszik.
VII.: Íme egy kép az egyvágányos időkből. A változás ( plussz egy váltó, egy vágánykereszt, nomeg párszázméter vágány)-tökéletes kis visszafogóhely!
VIII.: Épül a második vágány Vécsei utcában. Itt nem balmenet- rendszerlessz, hanem (az amúgy sem túl forgalmas ) közút félsávját foglalja majd el a villamos.
IX.: Suszter-ktérőtől kifele már meg is van a második vágány!
X.: Íme egy kép az építésidejéből.
XI.: A zöldlomb utcai vágánykapcsolatot meghagyták, sőt bővítették is. Régen a villamos is itt fordult, nem a Kagyló utcában.
XII.: A MAÁV kapcsolatnál egész kisrendezpályaudvar épült ki.
XIII.: Q-muki (7014; 7005) teherkocsikat visz át.
XIV.: Cserébe bevonszolnak hat tartálykocsit.
XV.: G, Q-muki.
XVI.: Két rakodóvágány felett nagyvasúti ellátásról villamosvasútira kapcsolható a felsővezeték. Tiszta Hegyeshalom!
XVII.: Ady Endre út, már szinte teljesen kész (Még szerncse hogy itt eleve gy vezették avágányt, hogy mellé befér a második!.
XVIII.: Új kiágazás Radnóti Miklós útból.
XIX.: Csatlakozás Fazekas Mihály út második vágányába.
XX.: Ellenvonat bevárása, ilyet se láthatunk már sokáig ( Csak az Endrédytelepi hurkokban).
XXI.: A váltó már be is van emelve!
XXII.: Ht Ranóti Miklós úton.
XXIII.: 2105 ellenvonatotvár Neumann János ú előtt.
XXIV.: "Kátátra" (végül is az, csak egy kicsikét átszabva) Marconi Park megállóban.
XXV.: Ht Salak utcában. Pár napja közlekednek itt, holnaptól meg már le lessz zárva Neumann János utca és a hurok. Mi értelme volt az egésznek (mármint hogy pár napra ide dobták a Ht-ket? )
XXVI.: A kádárdüllő-MAÁV állomás előtti hurok visszaépítése már el is készült!
XXVII.: Már Bíró utcában is visszaépítetett a második vágány (persze az út szélén!)
XXVIII.: Ha már második vágány... C50 halad az Oskola úti bányában".
XXIX.: Szegény ikarusz nem tud hova gurulni.
XXXX.: No, ez a pártíz méter derék volt! Jó, mulatság, férfimunka lssz még jópár hónapig...
XXXXI.: Külső akác úton már elbontva az a két sínszál+ betonaljak!
XXXXII.: Belső-Akác úton is már csak a "kikötő reau vezeto vasuti utu" vala meg. A jobbvágányt Erkel utcában, Ady Endre utcában építették be.
XXXXIII.: 2008 Lisz Ferenc téren. No persze! a 18-as valószínűleg az Utolsó Ítéletig egyvágányos- Kitérős vonal marad!
XXXXIV.: Csiga utca, 2503. Naigen itt is Jézus Király avatja majd a Második ágányt!
XXXXV.: Pollányi Mihály utca. Itt is marad minden ahogy volt!
XXXXVI.: Kép a hétvégi lóvasútról. 15-t, 145-t már szépen helyrepofozták ( De így is vagy 120 évesek!). A villamosokra még várni kell ( állítólag műszakiegyetemisták szakmaigyakorlata lessz az elektromos brendezések elkészítése).
XXXXVII.: Et+Ep+Et a népszínház előtt. Ez már nem PFT- hanem szépítészeti okokból került ki.
VÉGE!
|